Протягом 14-ти днів з моменту покупки товару ви можете його обміняти або повернути. Звертаємо Вашу увагу, що поверненню та обміну не підлягають: автобокси зі знятою захисною заводською плівкою, матеріали, які були відрізані або розукомплектовані.
Щоб обміняти або повернути товар, переконайтеся, що:
- у наявності чек або "Видаткова накладна", отримана разом із товаром;
- товар не був ужитий і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Повернення товару здійснюється в роздрібному магазині Multibox за адресою: Київ, пр-т Гігоренка 39В. Для оформлення повернення з собою необхідно мати:
- товарний чек на придбаний товар
- якщо оплата здійснювалася платіжною карткою - картку, з якої здійснювалася оплата
- документ, що засвідчує особу
Для клієнтів з інших міст повернення виконується тим же перевізником яким клієнт отримував товар. При поверненні магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму шляхом перерахування на розрахунковій або картковий рахунок за вирахуванням компенсації витрат магазину пов'язаних з доставкою.
Умови повернення регулюються чинним законодавством України.
Термін гарантії становить від 3 до 12 місяців на всю продукцію, на яку поширюється гарантія. У разі виявлення заводського браку покупець має право звернутися до місця продажу або безпосередньо до сервісного центру. Продавець, у свою чергу, зобов'язаний: віддати товар на гарантійний ремонт, замінити деталь/товар на новий або повернути кошти. При виникненні гарантійного випадку ремонт або заміна відбувається за рахунок виробника, крім ситуацій, коли гарантія не поширюється на виріб.
Гарантія поширюється тільки на пошкодження товару, що виникли з вини виробника.
Доставка виробу на гарантійний ремонт і його повернення за наявності висновку експерта про неналежне використання виробу здійснюються за кошти покупця. У разі наявності пошкоджень виробу, що виникли з вини виробника, доставка товару на гарантійний ремонт і його повернення здійснюються за кошти виробника по території України.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- товари з пошкодженнями, що виникли внаслідок неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації, а також на товари, що мають пошкодження;
- товари зі слідами впливу сторонніх предметів, речовин;
- товари, використані не за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації;
- товари після обслуговування неавторизованими майстрами, самостійного розбирання або неправильного налаштування.